Thursday, September 3, 2009

dah gila main facebook pulak..

lama betul aku tak menulis kat blog ni, bukan tak sayang, tapi dah berubah angin. macam orang mencari cinta...
sebenarnya semenjak aim kembali ke rahmatullah, aku semacam kehilangan. tentu zizi lebih2 lagi.
tapi sekarang aku telah mula bersemangat. agaknya seronok ke sekolah semula selepas cuti seminggu..
sekarang ni sebuk pula dengan karnival senamthorn pibg sekolah.
masa aku kat dato abu bakar dan seri mega, buat program kecil2 tapi bila kat sbs ni, macam grand pulak sambutannya - nak jemput menteri, you...
naik takut pula aku dan terasa kecik pulak diri ini..
tapi aku tetap akan menghadapinya sebagai cabaran yang pasti aku lalui dengan berani..
eden sejak posa ni jarang pegang rod..dia pun dah beralih arah ke karaoke pulak..alahai

No comments:

Post a Comment