Thursday, September 17, 2009

mengapa aku begitu ye...

hari ni ada penutup bulan merdeka dan ihya ramadan
penutup bulan merdeka....klakar. mcm teh tarik tak cukup susu
masa kat abu kakar dan seri mega, ia cukup meriah.
aku mmg patuh rasa bersalah sbb tak ambil tau langsung mentang2lah sambutan ni bawah hem.. aku serah bulat2 kat lim. yg lim pulak serah bulat2 kat panitia kt. ketua kt guru yr.6. sebuk dgn upsr....alahai...so pathetic
so, the activity became like candy without sugar...all because of me.

tp ihya ramadan kira ok jugak.
aku menang tulisan jawi kreatif. entah mmg cantik, entah saja nak ambil hati. thanks to cik alin yg bagi bagus punya idea.

tp masa bersalam dgn murid, aku kelamkabut balik sebab zahir nak pakai kereta untuk meeting dgn ntv 9. langsung tak sempat bersalam dgn cikgu2. aku pun tak faham kenapa aku tak ucap selamat hari raya kat cikgu2 tu sedangkan semuanya baik2 dan dekat di hati.

petang uji call dari ofis utk ucap selamat hari raya dan ita minta duit raya. semua ini menyentuh hati aku...sebab persahabatan yang ikhlas bukan senang utk digenggam. walaupun mereka menghormati aku sebagai pentadbir.

aku hanya mampu doakan mereka selamat dan bergembira balik kampung. selamat pergi dan selamat balik ke kl semula.
as for me, kl is my hometown...kesian aku dan anak2 aku..hanya balik ke kampung pandan saja.

No comments:

Post a Comment