Wednesday, September 30, 2009

bila nak gi mancing ni....???

tiba2 aje aku teringin nak gi mancing tapi eden macam tak ada mood nak gi. either he is not in the mood or the passion has slowly faded. from what i can see is that his interest has change from fishing to singing esp. going to karaoke.
isnt it funny..
maybe he is trying to become a part time singing fisherman......hahaha
but whatever changes he is going through, i hope we can go fishing again.

tak boleh jugak nak salahkan dia sebab dah banyak kali dia ajak aku mancing, aku tak nak....
alasannya bulan puasa, aku penat..

baru2 ni aku ikut dia gi karaoke...dia nyanyi mcm nak rak!
he got the talent..

tau tak, masa dia muda2 dulu, dia pemalu orangnya dan buat apa pun tak confident apatah lagi kalau nak dengar dia menyanyi. tapi tak sangka dah tua2 ni, dia jadi berani pulak. aku sendiri macam tak percaya...

sepanjang minggu ni:
~aku ke rumah fitri utk makan2.
(.pertemuan dah ada, jodoh entahlah sebab itu rahsia tuhan)
~aku gi meeting data guru
~aku ke rumah elin yang served satay
~ke rumah uncle utk inform hal zaid yang akan bertunang
~esok ada lawatan dari ibba

tadi ada ldp tentang kesihatan jantung. kami buat beberapa exercises.
its quite a shock when i failed to finish some of the task. selama ini aku ingatkan dah fit rupa2nya tidak.
contohnya semasa latihan tahan nafas aku dapat 0 markah....

i have to do something about it...





No comments:

Post a Comment