Saturday, September 12, 2009

RM 650 hancus dalam sehari

kononnya hari ni nak gi shopping beli baju raya.
aku pun keluar dengan inakutak ke san peng.
entah macamana, aku terjebak dengan skim cepat kaya tak ori. aku beli blouse 12 helai dengan harga RM30 satu dan ina akan tolong jualkan. alahai..untung sabut timbul, untung batu tenggelam. harap2 aku dapat balik duit yang aku labur tu...
yang aku dapat ialah baju jubah dan blouse. satu jubah untuk cik alin.
nak beli baju yaya dah tak cukup duit sebab singgah kat pasar pudu pulak..

la ni duit kecik nilainya.
nasib baik eden orang yang tak berkira sangat. dapat suami yang seperti ni menjadikan aku bersyukur. asalkan tidak sibuk mencari kelemahannya dan menunjukkan kelebihan kita kerana tiada apa yang kita dapat melainkan rasa tak puas hati berpanjangan.
.....semoga kasih kekal abadi selamanya....

No comments:

Post a Comment