Monday, September 14, 2009

Semangat raya dah datang..tapi...

Keluar dengan yaya utk membeli baju raya mmg memenatkan tapi demi anak dara ni, l'll do anything to make her happy.At my age, what more can l do to please her except be her companion.

sebenarnya aku bersyukur ada anak kecik. semasa aku mengandungkan dia dulu, aku dah 40 tahun. Just imagine, how do you feel being together with your own student in the same maternity ward?hahaha kelakar kan?

tapi eden memberi sokongan dan kekuatan - dari dulu sampai sekarang..

bila yaya dah 11 tahun sekarang, baru aku terasa yang dia memang anugerah lllahi kerana menjadi teman yang setia dan menyenangkan. nak harap kakak dan abang2 dia untuk menemankan aku ke sana-sini...alahai, sentiasa sibuk.
nak gi holiday sama2 pun, tak tentu dapat. lastnya aku pergi dengan eden, yaya dan zubir.
zubir pun semenjak dua menjak ni, dah tak berapa nak ikut..dah mula remajalah katakan. lebih baik dia memerap kat rumah mengadap laptop.

entah kenapa aku macam tak sedia untuk raya tahun ni. Agaknya duit tak mewah kot. Semangat dah ada but the urge to celebrate is not there. entah apa yang aku risaukan pun aku tak sure.
agaknya sebab zaid nak bertunang 4 hb. okt. ni kot..

hai..entahlah..

yang penting, minggu depan aku dah boleh gi mancing dengan eden semula...yey!

No comments:

Post a Comment