Wednesday, August 26, 2009

Exam hari ni...alahai...

mula2 dulu, memang aku suka gi exam sebab ni saja masa dapat merasai suasana orang duduk periksa.
tambah2 first time ambil tu kandas..seronoknya ketawakan diri sendiri sebab kebanyakan orang pun kandas..
tapi bila dijalankan penilaian semula, tetiba aku lulus..

tapi yang tak syoknya sejak kebelakangan ini aku pergi dengan kepala kosong.. sekadar pergi aje..
jumpa dengan geng sbs kat smk p air panas pun dah cukup menyeronokkan aku.
entah berapa kali lagi aku nak duduk ambil periksa...
asyik2 dapat iii. yang kelakarnya mac ari tu aku dapat ii. ada ke patut...??
(nak salahkan siapa? sendiri tak baca...)

rasa2nya lepas ini aku tak nak ambil lagi...

eden, abang dan syeikh ke k.selangor mancing. aku malas nak ikut sebab api yang dulu marak telah mula nak padam..
kalau eden tahu tentu dia marah sebab dia suka betul bawa aku mancing...
hai..entahlah....

No comments:

Post a Comment