Monday, August 3, 2009

akibat jiranku H1N1, aku dicutikan seminggu

Salam. Lama betul aku tak tulis apa2. Banyak juga yang berlaku yang boleh aku share.

Perisitiwa 1. Hello Kuala Ketil.
Kami bertolak jam 8 pagi setelah ambil pah kat kota damansara. Kononnya nak sampai awal tapi dek sebab berenti di segala R&R utk bermcm2 hal, lastnya kami sampai dekat jam 1.30. Seronok jugak ke sana sebab makan lauk kampung dan buah2an. Keluarga pah pun baik orangnya. Bolehlah jadi sedara.
Agaknya aku makan banyak sangat, cirit birit aku dibuatnya.
Sampai umah dekat jam 1.30pg. entah berapa kali aku ke tandas sampai lembek aku dibuatnya..
Esoknya aku mc.

Perisitiwa 2. Sek aku dicutikan seminggu.
Masa GB umumkan cuti seminggu, bukan bebudak aje yang happy giler, cikgu2 pun sama. semuanya sbb sek sebelah ada kes jadi kamipun dicutikan. hati gembira tak terkata.....

Peristiwa 3. Anak meragam bila emak cuti.
Yaya merengek tak nak gi sekolah sbb aku cuti. eden pulak gout sebab semalam bantai lauk daging orang kawin. masa aku bangunkan dia ke sek, haram dia bergerak bangun. lastnya eden kata biarlah dia tido....

No comments:

Post a Comment