Wednesday, November 3, 2010

lagi cerita eden...

aku agak sibuk kebelakangan ini maklum aje bebudak baru habis exam.
bila dah exam, macam2 program mula menjengok.

mula2 hi-tea tahun enam di kelab darul ehsan.
lepas tu graduasi tahun enam di sekolah.
minggu depan dah sibuk dengan anugerah cemerlang...
rasa2nya aku yang tak cukup cemerlang...

prestasi guru tak siap lagi
kedudukan guru tahun depan dah berapa kali bertukar
kedudukan murid ntahlah..walaupun tu kerja lim tapi kelas agama dan moral akan melibatkan guru-guru jugak.
itu belum lagi dengan pelan strategik 2011-2013...

eden masih kurang sihat dan dah banyak hari tak ke sekolah

mula2 kaki dan tangan dia bengkak
dah ku bawa dia berurut dengan pak mat tapi macam tu jugak
sekarang ni dia cirit birit
ajak jumpa doktor dia tak nak...

tadi ijn call suruh eden admit hari ni instead esok
terkejut aku dibuatnya. masa bila pula dr kata dia kena masuk wad?
tapi lastnya dr. kata tak perlu.
ikut saja appt. ambil darah esok.
alhamdulillah.

aku bercadang untuk kenduri doa selamat untuk eden yang telah selamat dipakai pacemaker.
buat sekali kenduri arwah mak pah.
tarikhnya hari deepavali, insyaallah.

rumah di ampang dah ada orang sewa.
ida bos kerja2 elektrik meletakkan pekerja pakistannya di sana seramai lapan orang.
ada orang tempatan yang nak duduk tapi bila ada budak kecik sekali, aku tolak sebab takut nanti budak2 tu demam tak baik2.
kalau orang pakistan tu kira okeylah sebab diorang kuat sembahyang..

alahai...

No comments:

Post a Comment