Thursday, November 11, 2010

Back on track

apabila aku dikehendaki menghadiri modul prosedur kualiti pada 10, 11 dan 12 Nov. di hotel putra, memang aku nak tolak aje. memang bangga terpilih menjadi sekolah rintis untuk iso tu tapi bila memikirkan hari anugerah cemerlang dah hampir, aku jadi serbasalah.
oleh kerana memang tak boleh diganti, aku pergi juga.

tapi bila result upsr keluar, aku memang nak balik ke sekolah.
tambahan pula usaha bersama guru2 akhrnya berjaya - walaupun 50 orang, aku sudah berpuas hati.
sekurang-kurangnya, full streaming yang aku cadangkan untuk digunapakai tahun ini membuahkan hasil yang memuaskan.

esok aku bercadang untuk balik awal ke sekolah.
persediaan hari anugerah cemerlang sedang dijalankan.
banayak lagi yang perlu disiapkan.

aku tak pasti samada esok aku akan ke majlis anugerah cemerlang di jabatan atau tidak. memang guru besar ada meminta aku menggantinya tapi...ntahlah.

apa yang aku nampak ialah kawan baik aku nampak sedih. memang dia berahsia dengan aku tapi aku percaya esok atau lusa pasti dia akan luahkan juga kepada aku.
apa yang perlu aku lakukan ialah menunggu..

No comments:

Post a Comment