Tuesday, October 17, 2023
🙂LAGI BANYAKNYA CITER TERTINGGAL
Monday, October 16, 2023
MAJLIS KONVOKESYEN OUM Ke 26 dan 27
BANYAKNYA YG BERLAKU..(ii)
5. 23 sept
BIRTHDAY BORG JAMALUDDIN
Apa yg buat aku terharu ketika hadir ke majlis ni ialah berjumpa kawan2 lama geng badminton. Bukan pun aku dan eden main pun🙂 kami join utk jumpa2 kat badminton court, tgk diorg main lepas tu gi makan😄 Ada beberapa kali kami gi makan angin ramai2. Gi haadyai, palembang dan vietnam. Sayang fotonya tiada dlm simpanan.
Lama betul tak jumpa..
Sesekali jumpa nampak masing2 dah uzur.
Itulah hukum alam yg kita kena terima dan redha.
Zila pun ada
Thursday, October 12, 2023
BANYAKNYER YG BERLAKU..( i )
1. 15 Sept
MENJADI PELAJAR SEMULA☺️
MANCING DI JERAMSebenarnya pd tarikh ni aku ada beberapa hal tp utk tidak menyemakkan kepala, aku ikut keir dan abang gi mancing.Yah, ati dan keluarga mereka tido sana tp kami balik.Air cantik, org dpt ikan tp aku tak.
Friday, September 8, 2023
3h2m familyday@gopengglampingpark
Saper sangka umur sebegini aku pergi camping lg..
Biarlah gambar yg berbicara
Wednesday, August 30, 2023
Buah hati ninu, Ebrina Elshanum
Aku naik ets sorang2 ke batu gajah pd hari isnin. Tupun nasib baik ada 2 jer tiket yg tinggal. Asalnya abang nak join skali tp tak jadi. Maybe dia akan ikut yaya dan adam jumaat nanti.
Family day yg dirancang jumaat ini tentu lebih seronok sbb first time cucu aku ikut sama. Walaupun masih kecik 10 bulan dan tentu dia tak tau apa2 ttg yearly gathering ini, tp cukup membuat aku excited dgn adanya dia nanti.
Pah dan elsya dah ada di stesen. Shira drive kereta axia biru yg baru. Elsya nangis bila aku nak ambil sbb baru bangun tido.
Sampai jer bandar universiti, aku makan dulu. Selepas makan nasi lauk kari ikan dan sambal sotong yang pah masak, kami ke pasar mlm.
Pah mmg terer masak kari. Aku dah try masak style dia, tp tak jadi. Eden mmg suka kari pah sampai dihirupnya kuah dlm mangkuk.
Pasar mlm kat sini mmg happening. Spt biasa aku beli laksam. Mmg sedap.
Byk gak yg kami beli.
Selasa ptg ada pasar di perkarangan masjid. Bagus idea ni. Beri peluang org berniaga, yg bestnyer aku dpt beli btg keladi. Esok pasti asam rebus. Perrggh!!
Saturday, August 26, 2023
Jom ke pasar pudu kita wei!!
Seperti biasa bila syafiq balik kl, aku akan ajak dia breakfast sama2. Maklumlah hari cuti, anak2 ku biasanyer terus makan tghari.
Lepas sarapan kat rejab, kami ke pasar pudu. Menantu aku ni dah dibiasakan mak ayah dia ke pasar dari kecik, jadi tentulah aku tiada masalah bawa dia masuk pasar.
Jgn mcm cik alin dan yaya😄. Aku tak boleh lupa bawa diorg ke pasar. Yg disibuknya, bau busuk. Lepas tu jln terjingkit2 takut air pasar merecik kat kaki.😂
Bila ke pasar byklah yg dibeli...
Tak cukup dgn itu, syafiq bawa pula ke lotus beli brg kering.
Dan seperti biasa, dia akan belanja semuanya. Alhamdulillah.
Kadang2 aku terfikir, Allah mmg sayang kpd aku. DihantarNya aku menantu2 yg baik menggalas tanggungjawab utk mengganti tugas anak2.
Aku bersyukur.
Maka nikmat tuhanmu yg manakah yg kamu dustakan?

















