Monday, November 13, 2023

Bila elsha masuk wad

Bila elsha masuk wad di pantai, ipoh, setiap kali solat aku panjangkan doa utk kesembuhannya. Setelah beberapa hari dia dan ayah mommy nyer berkampung di wad, barulah aku naik ets ke ipoh.

Tiket aku hanya sampai batu gajah. Cik alin tolong belikan tiket online sambung ke ipoh. Dari batu gajah, aku berdiri saja di pintu kerana malas nak tukar coach. Nasib aku baik kerana ada seorang adik yg byk membantu hingga dptkan aku grab ke pantai hospital. Moga Allah akan membalas jasa baiknya. Aamiin


      Berdiri di pintu train utk ke ipoh dgn adik yang bsik hati tu

Sampai di hosp, hiba juga tengok cucu ku yg sorang ni yg nampak sedikit kurus. Aku bawa dia dan pah ke cafe utk makan. Dlm train aku tak makan kerana coach cafe agak jauh.



Zaid mencadangkan aku berkampong dgn mereka di wad. Aku lihat mmg ada extra bed utk aku. Alhamdulillah.

Dua mlm aku di hosp, elsha dpt discharged. Alhamdulillah.

Kami balik ke seri iskandar spt org balik kg. Kereta penuh dgn brg2 kerana balik dari kedah, diorng terus check in hosp. 

Elsha happy dpt keluar
Alhamdulillah


No comments:

Post a Comment