Saturday, August 26, 2023

Jom ke pasar pudu kita wei!!

 Seperti biasa bila syafiq balik kl, aku akan ajak dia breakfast sama2. Maklumlah hari cuti, anak2 ku biasanyer terus makan tghari. 

Lepas sarapan kat rejab, kami ke pasar pudu. Menantu aku ni dah dibiasakan mak ayah dia ke pasar dari kecik, jadi tentulah aku tiada masalah bawa dia masuk pasar.

Jgn mcm cik alin dan yaya😄. Aku tak boleh lupa bawa diorg ke pasar. Yg disibuknya, bau busuk. Lepas tu jln terjingkit2 takut air pasar merecik kat kaki.😂

Bila ke pasar byklah yg dibeli...

Tak cukup dgn itu, syafiq bawa pula ke lotus beli brg kering.

Dan seperti biasa, dia akan belanja semuanya. Alhamdulillah.

Kadang2 aku terfikir, Allah mmg sayang kpd aku. DihantarNya aku menantu2 yg baik  menggalas tanggungjawab utk mengganti  tugas anak2. 

Aku bersyukur.

Maka nikmat tuhanmu yg manakah yg kamu dustakan?




1 comment: