Tuesday, October 17, 2023

🙂LAGI BANYAKNYA CITER TERTINGGAL

6. 30 Sept
Tanjung Malim
    i . Wedding Su
     Aku bertolak ke tanjung malim dgn zahir,ahmad, dan ebi
kononnya nak dtg awal utk majlis nikah su tp bila kami sampai, majlis akad nikah baru jer selesai
Aku berjumpa semula mak su yg pernah aku kenali semasa su di sek rendah
Kami berpelukan  dan tersenyum kerana masing2 dah dimamah usia.
aku doakan su berbahagia hingga ke jannah. Aamiin




   ii. Ziarah nani di Rasa kuala kubu bharu
    Kebetulan aku dah di tg malim, aku minta zahir bawa aku ke rumah nani isteri arwah atok, geng haji aku.
Walaupun masih dalam edah, nani nampak ceria menyambut aku. anak2nya ramai yg dtg berkunjung sama.
Nani bercerita ttg atok  di saat hari terakhirnya. Allah mmg menyayangi atok. Dia pergi dgn tenang.
Moga nani tabah menempuh hidup dan moga Allah mencucuri rahmat ke atas roh atok.



No comments:

Post a Comment