Monday, January 18, 2010

kisah mak lagi...

aku berjanji dengan mak nak ke rumahnya untuk berbincang tentang hasil perbincangan dengan fadhil tapi entah macamana, aku terlelap.
jam 6 ptg baru aku terjaga dan kelamkabut aku dan yaya ke rumahnya.
mak memang tengah tunggu aku sampai.
dia setuju dengan menu fadhil.
dia tak lalu nak makan..
aku minta udin belikan nasi goreng yang diminatinya.
masa aku nak balik, dia kata nak keluar jalan2.
aku kata nanti aku datang lagi. apapun aku call balik.
aku bawa yaya makan sate sebab dia merengek nak makan goreng cempedak..mana nak dapat jam2 macam ni. dia setuju makan sate aje.
masa balik aku beli nasi goreng abang karim untuk bebudak kat rumah.
penatlah pulak..
aku call mak kalau dia nak keluar tak?
dia kata dia dah tidur....

masa macam ni rasanya aku nak tinggal kat kg pandan aje..
senang aku nak tengok mak,
dia pun asyik tak sihat.
tapi apakan daya, aku dah berkeluarga dan ada t/jawab sendiri.
alangkah bahagianya aku jika eden lebih memahami....

No comments:

Post a Comment