Tuesday, July 21, 2009

seronoknya jumpa tpm muhyidin

salam. Hari ni aku dan chen ke picc putrajaya.aku drive. belagak pandai kat chen...
kira oklah sbb semuapun smooth.klakar sbb kami dpt roti bun utk alas perut.
tpm mmg aku punya idola..jgn marah ye.. kalau eden tau, mmg dia hot. almaklum ajela..
dia pengikut kuat nik aziz.
aku punya pendirian, kalau betul aku tetap sokong tanpa kira kem mana. dalam hati hanya tuhan yg tahu pilihan hati.
dulu, masa pilihanraya,eden pernah x tegur aku bila aku balik naik kereta barisan. aku kata dah ada org nak antar, aku naik ajelah. dia tambah x caya bila barisan menang kawasan itu. eden salahkan aku kononnya aku ikut barisan. kah kah kah.
skrg kawasan aku pkr dan pas yg menang. puaslah hati dia...
eden susah ati sbb duit x de kat tgn. gaji lambat lg. aku ada lg rm150. cukup ke sampai khamis ni ye..kalau eden tau tentu dia ajak aku gi mancing sg ghahal mlm ni...

No comments:

Post a Comment