Tuesday, July 7, 2009

Best mancing naik bot

Salam. hari Sabtu lepas aku lupa yg aku dah janji nak antar ijat ke politek sabak bernam. aku dan eden hampir bertolak ke lukut utk mancing.nasib baik mak long call tanya bila nak sampai k.slngor. terkejut aku dibuatnya lalu terus tukar plan dari lukut ke k.slngor. abang yang kerja esok pun sebuk nak ikut. kami singgah beli umpan udang dan ikan.
Lepas bbq aku, eden, abang dan imi cari port tapi semua tak kena dengan citarasa. lastnya kami ke jeti. walla, nasib naik boatman nak bawa ke mulut laut. baru je start mancing, dah mula nak ribut. boatman bawa kami mancing bawah jembatan. aku setia ikut mancing. tapi entah sampai pukul berapa aku tertidur atas bot pun aku tak sedar.
eden dan abang dapatlah beberapa ekor ikan. aku dan imi hanyut dalam mimpi sje..

No comments:

Post a Comment