Thursday, July 2, 2009

I'm sorry

salam.
lama gak aku x tulis. bukannya apa. aku gi kursus kat morib syok jumpa geng. aku sebilik dgn zed yg debab tp cute. kalau keluar mcm ni aku x susah hati tinggalkan eden sbb dia tentu urus bebudak kat umah. yg risaunya tgh mlm dia kluar mancing dgn sahabat sejiwanya. bukan apa.takut dia x ingat nak balik....
jumpa dgn geng jln pasar mmg syok tambah2 dgn min yang kelakar. w/pun telah jd solo dia tetap maintain dgn wajah happy tp dlm hatinya x sapa tau.. dia buat bisnes jual brg hiasan.aku hrp dia tabah.
lain pulak dgn cerita hud. dia sakit kena buat org. dah berubat katanya. aku doakan dia cpt sembuh. yg bestnya dia bawak durian utk aku, zed dan maz. dia mmg baik hati. itupun org nak kenakan dia...
td aku gi meeting karnival pra sek ganti boss besar. jumpa boss eden, sam. dia baik dan mmg sesuai jd boss.
aku tak lak rasa nak jd boss..nak pencen awal adalah...

No comments:

Post a Comment