Thursday, June 25, 2009

kereta vivaku hancus baterinya....

Hari ni letih betul aku dibuatnya. Pagi ni kononnya nak keluar awal sebab ada meeting tapi bateri kereta kong pulak. Eden terpaksa ke sekolah naik motor dengan anak dara aku yaya w/pun kakinya ada tanda2 nak kena gout. Aku terpaksa naik teksi. Bukannya tak ada duit tapi kena menebeng tepi jalan tu yang aku tak tahan.
Lepas meeting aku ke sekolah. Banyak gak kerja nak buat tambah2 ada bebudak praktikum. Nampak bebudak kali ini bagus2 jugak. Dek sebab balik naik teksi, aku minta jasa baik staf hantar aku kat tepi jalan supaya aku tak payah jalan keluar. Sampai umah Eden dah siap masak. Bertuah dpt partner yang pandai masak dan pandai makan...Macam biasa dia masak sup ayam.
Hari ini gaji dah masuk. Mula2 melayang rm120 beli bateri, Ha.. Eden ajak aku shopping. Aku nak join dia sebab syok kalau shopping dgn dia. Asalkan jangan dia berenti kat kedai mancing sudah...nanti dia merengek nak beli machine barulah, rod mancing tepi lautlah atau at least belikan dia batu pun jadi. Balik nanti aku cerita dia beli apa okey? babai

No comments:

Post a Comment