Wednesday, June 24, 2009

I Know What I Did Last Summer..?

Hi geng! Akhirnya,, tercipta jugak blog pertama aku! huhu..As this is my 1st post, aku ingat nak story sikit la kat korang apa aku wat semalam.. Apa lagi, mancing ar!! & mandi sungai kot:-P

Semalam aku mandi sungai..sungai yang dulu tohor dah bertambah dalam, and it's very suprising that the fish didn't touch my bait. Orang bagi hotdog pun xnk makan. Baik aku goreng bagi anak aku makan. Lastnyer aku mandi ngan ikan2 tu. Best tp sejuk. Seswai la dengan cuaca yg panas ari tu..

Adik ipar bawak mee goreng. Sedap. Aku amik fishball & jadikan umpan plak. Pon ikan x makan. Camne ni? Umpan lain x bawak plak. Air sungai yang sejuk x dapat menyejukkan hati aku yang PANAS..Eden yang tekun memancing pun naik fed-up. Hujung minggu ni ingat nak gi mancing laut, kalau Eden free. Dengar2 die nak ke kolam dengan geng. Aku malas nk ikut, sebab dah jemu makan ikan kolam..

Biasanya aku kalau nk kemana-mana memang x plan dulu. Boh je. Kadang2 lepas balik sekolah pun jadi....

Ok lah, aku akan post lg dalam ms terdekat. Sila lah melawat lagi blog aku yang x semenggah ni,hehe..kalau sudi sila tgglkan comment yg best2..yang x best aku xnk. Thank you & Babai.

Tengok ikan ni pun dah menitik air liur..
Belum lagi Eden yang masak. Pasal masak, aku serah kat die..Asal makan, die serah kat aku..elok lah tu:-)



P/S Sila2 lah vote poll kat bawah tu yea..thank you!

No comments:

Post a Comment